English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2010

ΓΑΚΗΣ ΚΑΛΕΜΤΖΑΚΗΣ : Ο καλύτερος βόρειος στην ιστορία των Ράλλυ.

  Υπήρξε  ο  καλύτερος  οδηγός που  έβγαλε  ποτέ  η Βόρειος  Ελλάδα.Έτρεξε  πάνω  από  25  χρόνια ,οδηγώντας πολλά και καλά αυτοκίνητα.Δίκαια χαρακτηρίστηκε ο εκπρόσωπος του βορρά.Κρίμα για μας τους νεότερους , και κυρίως για τον υπογράφοντα , που προλάβαμε να τον θαυμάσουμε τα τελευταία χρόνια.....

   Μεγάλα χέρια εντός των ειδικών , "έγραψε" καταπληκτικούς χρόνους στη Βόρειο Ελλάδα κερδίζοντας αρκετούς αγώνες , και ένας από τους καλύτερους σε πανελλήνιο επίπεδο.Αγαπούσε τα καλά και γρήγορα χώματα , όπως και  τα  εύκολα  ή δύσκολα αυτοκίνητα. Αν  και  λάτρεις του χώματος , δεν μασούσε στην άσφαλτο , πράγμα που απέδειξε στους "ειδικούς" σε παλαιότερα ράλλυ Αχαιός και Αττικό.
  Με στοιχεία που χαρακτήριζαν πολλούς οδηγούς εκείνης της εποχής , όπως οι γραμμές και τα πατήματα του Γιώργου Μοσχού , η ψυχή και το τέμπο του "Ιαβέρη"γλύκα του Λεωνίδα Κύρκου στη σχέση με τα μηχανικά μέρη , καθώς  και  η ηρεμία που τον  διακατείχε  κατά την  διάρκεια των αγώνων , δίκαια τον κατατάσσουν ως τον καλύτερο βόρειο οδηγό και έναν από τους καλύτερους πανελληνίως.
  Ξεκίνησε το 1964 και το 1970 ήταν εργοστασιακός της TOYOTA στο ράλλυ Ακρόπολις.Βρισκόταν 1ος γενικής στους Έλληνες και 3ος γενικής συνολικά μέχρι να εγκαταλείψει , κερδίζοντας αρκετές ειδικές διαδρομές.Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του , το ράλλυ Χαλκιδικής το 1990 όπου και τερμάτισε 3ος γενικής.Μετράει 4 πρωταθλήματα Ελλάδος ασφάλτινα και 3 χωμάτινα Βορείου Ελλάδος.Ένας από τους πιστούς συντρόφους του , τα όλα χρόνια , ο συνοδηγός του Ακύλας Μαυρίδης.





  Επίσης , άξια αναφοράς , είναι διάφορα γεγονότα από τους αγώνες ,  όπως  όταν κέρδισε την Ριτσώνα  , που "έτρεχε" σαν ειδική , από τους Αγγλούπα με Lancia 037 και Λεωνίδα Κύρκο με Sierra , στο τέλος της ειδικής τους έλεγε , πως ο χρόνος της ειδικής κατεβαίνει κι άλλο , και όταν κέρδιζε ειδικές από τον Jigger , ενώ η διαφορά των αυτοκινήτων ήταν για περίπου ένα λεπτό την ειδική , στο Τριάδι.


Να ευχαριστήσω θερμά τον Στέλιο Καλεμτζάκη , γιο του Γάκη Καλεμτζάκη , για τις πληροφορίες που μου  πρόσφερε και την παραχώρηση φωτογραφικού υλικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...